miercuri, 14 octombrie 2015

Tigrut, motanel superb si dulce pentru adoptie - Bucuresti

Fara lipsa de modestie o spun : sunt superb si trebuie sa recunoasteti ca pozele cu mine o confirma. Am fost la inceput putin timid cu oamenii, pentru ca eu am fost salvat de pe strada, unde mi-era teama de toti si de toate. Mai ales cand venea cineva la mine sa ma mangaie, ma speriam.
Intre timp, am fost cazat intr.-o casa cu oameni foarte iubitori si inca alte doua pisicute si m-am destins complet: ma joc, ma alint, fac cozonacei, torc si ma simt foarte bine atat in compañía oamenilor, cat si a pisicutelor.
Aici insa nu pot sta foarte mult, trebuie sa-mi gasesc o casuta a mea, pe care sa o impart eventual cu o alta pisicuta; de fapt asa ar fi ideal pentru ca ne-am juca impreuna.
Sunt deparazitat intern si extern, mi s-a facut primul vaccinel stiu sa fac la litiera, ca toate pisicutele educate, si doamna doctor a spus ca am aproximativ 3 luni de viata.
De abia astept sa ajung la familia mea care sa ma iubeasca si sa aiba grija de mine pentru toata viata.
Exclus curte
Cu contract de adoptie

Bucuresti

Contact : 0744 44 06 04 ; georgianaflorescu98@gmail.com